+380 44 500 05 06

Серед молоді стало модно мати передплату на друковане ЗМІ

30.11.2017 16:12

 

Серед молоді стало модно мати передплату на друковане ЗМІ

 

Численні скандали з фейковими новинами спровокували зовсім несподіваний позитивний ефект для традиційних друкованих ЗМІ. Про це пише британська газета The Times з посиланням на дослідження Reuters Institute.

 

Згідно з результатами дослідження, на 7% зросла платна передплата на новини в США.В Британії ситуація менш оптимістична: лише 6% дорослих читачів платять за читання новин в інтернеті, це один з найнижчих показників в Європі, а більшість жителів країни у віці до 35 років вважають за краще отримувати інформацію з телепрограм і соцмереж.

 

Решта ж тенденції досить позитивні для медіа: так, 98% молоді в Британії читають газети, як на папері, так і в інтернеті. Це покоління становить 40% читачів інтернет-версій традиційних ЗМІ.

 

У США через тиради президента Дональда Трампа про «фейкові новини» кількість передплат на друковані видання різко злетіли. Наприклад, пепедплата на аналітичний тижневик The New Yorker виросла за рік на 109% у віковій групі від 18 до 34 років, а найстаріший аналітичний щомісячний журнал The Atlantic передплатило на 130% більше молоді (18-24 роки). Виросли продажі передплат і на The Economist, The Wall Street Journal, The New York Times, Washington Post - саме тих видань, яких Трамп називає розповсюджувачами фейків. 

 

Як зазначає Times, наявність передплати на новини стало новою модою серед молоді, яка вважає себе громадянами світу, для них стає все більш важливим асоціювати себе з тією чи іншою системою цінностей в сучасному політичному кліматі.