+380 44 500 05 06

Допомога покупцеві




Передплата періодичних видань з доставкою
  • Що входить у вартість передплати

  • У вартість передплати входить безпосередньо передплата на видання та доставка цього видання в межах України протягом передплаченого періоду. Також рекомендуємо Вам ознайомитись із умовами "Публічної оферти" та "Правилами передплати". 


  • Чи потрібно реєструватися на сайті

  • Ви можете оформити передплату і без реєстрації на сайті. На етапі оформлення замовлення Вам буде запропоновано купити без реєстраці, увійти до свого "Профіля" (особистий кабінет) як зареєстрований користувач або зереєструватися, якщо Ви ще не зареєстровані. Ми радимо зареєструватися, адже це відніме у Вас декілька хвилин, але ви матимите доступ до всієї інформації щодо стану Вашої передплати, історії замовлень і так далі. А якщо Ви плануєте передплатити електронні версії улюблених видань, то реєстрація є обов'язковою. Адже без неї Ви не зможете читати видання в електронному вигляді. Крім того, якщо Ви зараз оформите передплату на друковані видання з доставкою без реєстрації, а завтра вирішите передплатити електронні версії видань і зареєструєтеся, то може виникнути ситуація, за якої у "профілі" не відобразиться передплата на видання з доставкою. Тому, простіше за все - зареєструватися і повністю відслудковувати свої передплати.


  • Які видання я можу передплатити

  • Ви можете передплатити будь-яке видання за нашого каталогу, в якому тисячі видань на будь-який смак. Щоб знайти бажане скористуйтеся пошуком, або каталогом видань із великою кількістю фільтрів.


  • Оплата і доставка

  • Детальніше про умови оплати і доставки Ви можете прочитати у відповідному розділі нашого сайту "Оплата і доставка".


  • Я не отримую передплачені видання

  • Кожне видання - газета чи журнал має свою періодичність виходу. Дуже часто видання затримуються самими видавцями, іноді виходять спареними випусками. Не хвилюйтеся. Ви можете звернутися до нас і ми надамо інформацію стосовно видання, яке Ви передплатили. Якщо проблема пов'язана із доставкою видань з нашого боку або з боку наших партнерів, які здійснюють доставку, повідомте нас будь-ласка. Ми докаладемо максимум зусиль, щоб виправити ситуацію і гідно відреагувати. Адже Ви - наш клієнт. А клієнт - понад усе.


  • Як і куди поскаржитись

  • Ми вдячні за будь-які зауваження з боку наших клієнтів. Враховуючи те, що ми маємо тисячі клієнтів по всій Україні, ми розуміємо, що у кожного можуть бути ті чи інші зауваження стососвно роботи. Тому, ми очікуємо на Ваші зауваження, на які гідно і швидко відреагуємо. Звертайтеся до нас телефоном +380 44 500 05 06 або електронною поштою info[at]smartpress.com.ua. Жодне зауваження чи проблема не залишиться без нашої уваги.


  • Передплата видань з РФ

  • У зв'язку із прийняттям та набуттям чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо обмеження доступу на український ринок іноземної друкованої продукції антиукраїнського змісту» повідомляємо Вас про наступне.
    1. Видання та ціни на передплату, наведені в каталозі, розміщеному на сайті www.smartpress.com.ua мають виключно ознайомчий характер. У разі зацікавленності у передплаті того чи іншого видання, будь-ласка зверніться до нас і проконсультуйтеся щодо можливості оформлення передплати.
    2. У зв'язку із тим, що механізм надання дозволів на ввезення на митну територію України видавничої продукції з країни-агресора ще опрацьовується органами виконавчої влади України ми призупиняємо прийом передплати на видання, що мають своє походження з Російської Федерації.


  • Не можу оплатити замовлення, бо воно опрацьовується менеджером. Що це?

  • Таке повідомлення стосується лише тих замовлень наших клієнтів, які містять періодичні видання з доставкою. Після того, як Ви обрали такі видання, ввели інформацію по доставці, наші менеджери мають переконатися на 100%, що вказана Вами інформація, в тому числі адреса для доставки, є правильною і що ми зможемо доставляти обрані Вами видання вчасно. Тому, після замовлення клієнтом наші менеджери опрацьовують його, зв'язуються з клієнтом і після узгодження всіх питань повідомляють клієнта про можливість оплати. Менеджери опрацьовують замовлення у робочі дні з 9:00 до 20:00 за київським часом. Клієнт отримує повідомлення на електронну пошту про те, що його замовлення опрацьоване і може бути оплачено. Така додаткова перевірка необхідна в інтересах самих клієнтів. У разі, якщо клієнт передплачує електронні версії видань, які не прив'язані до фізичної доставки преси нашою кур'єрською службою, таке замовлення можливо оплатити одразу без вказаної вище перевірки.


  • Я зробив замовлення на сайті, але воно анульовано. Чому?

  • Якщо Ви зареєстрований користувач, маєте доступ до "Профіля" на сайті та зробили замовлення, але не оплатили його протягом 5 днів, то воно автоматично анулюється системою. Для того, щоб нам виконати свої зобов'язання перед нашим клієнтом, ми маємо зробити багато речей - починаючи від замовлення преси для Вас і закінчуючи організацією доставки. Оплата замовлення є підвтердженням Ваших намірів і лише після оплати ми можемо зробити все інше. Більше того, враховуючи різну періодичність виходу видань, а також категорії замовлення видань, може бути ситуація, коли навіть декілька днів мають значення. Якщо пропустити замовлення через відсутність оплати, Ви можете не отримати якийсь номер бажаного журналу чи газети. А ми б хотіли, щоб Ви отримували саме те, що Ви бажаєте.




Закордонні газети з доставкою «день-у-день»
  • Чи можливо читати закордонні газети у день їх виходу друком

  • Так! Це можливо! Ми єдині в Україні, хто пропонує таку послугу. Ви можете замовити будь-яку закордонну газету з нашого каталогу, в якому більше 3000 різноманітних газет з усього світу, замовити, та ми Вам доставимо її до ранкової кави. Іноді, ми доставляємо газети навіть раніше, ніж їх можна придбати в країнах походження. Для того, щоб обрати видання, прогляньте весь переклік у нашому каталозі.


  • Яким чином ці газети з'являються в Україні

  • Завдяки тому, що ми є ексклюзивними представниками компанії PressReader Inc. в Україні, ми маємо доступ до більш ніж 3000 різноманітних газет з усіх куточків світу. А завдяки інноваційній технології друку - ми самі здійснюємо друк газет на території України. Таким чином ми вирішуємо питання їх наявності в Україні. Користуючись спеціальним програмним забезпеченням та продуктивними системами друку, ми здійснюємо друк газет. "Це взагалі законно?!" - запитаєте Ви. Абсолютно! Адже видавці газет отримують гроші з кожного проданого примірника своїх видань. Ми не можемо здійснити друк зайвих примірників або внести якісь зміни у контент видань. Ми лише можемо здійснити друк тієї кількості видань, яка необхідна нашим клієнтам і видавці в повній мірі контролюють цей процес. 


  • Чи можу я придбати один примірник видання, а не передплачувати цілий місяць

  • Так, звичайно! У карточці видання, яке потрібно Вам є закладка "Окрмі номери". Обирайте той, який Вам потрібен і ми з радістю його для вас підготуємо.


  • Чи є доступ до архіву

  • Доступ до архіву закордонних газет обмежений і складає від 3 до 7 днів. Наприклад, якщо Ви сьогодні звернетеся до нас, то ми зможемо надати Вам випуск видання не старіше 3 або 7 днів від сьогоднішньої дати.


  • Мені потрібні різні газети і у різній кількості, бо я представник готелю чи ресторану

  • Без проблем. Ми опрацюємо з Вами різні варіанти і Ви зможете отримувати різну кількість газет у ті дні, які забажаєте. Більше того, самі видання можуть бути різними кожного дня.


  • Чи можливо побачити як буде виглядати газета перед тим як передплатити

  • Так, звичайно. Якщо Ви бажаєте оформити передплату, але у Вас є якісь сумніви, ми здійснюємо друк одного примірника безкоштовно та доставимо його. Ви його побачите та переконаєтеся в його якості та повноті змісту, після чого приймите рішення про передплату.


  • Як оплатити

  • Ми пропонуємо Вам різні можливості оплати. Якщо Ви купуєте газети як фізична особа, то тайсучаснішим та найшвидшим є оплата платіжною карткою будь-якого банку світу. Цей процес займає декілька хвилин і забезпечується надійним процесинговим центром EasyPay.ua. Ви не сплаучєте комісію за переказ грошей. Для того, щоб оплатити платіжною карткою оберіть відповідний спосіб оплати на етапі завершення замовлення. Окрім того, після оформлення замовлення у своєму "профілі" Ви можете роздрукувати рахунок та оплатити його у будь-якому відділенні банка, а за бежанням здійснити оплату через систему "Приват24". Якщо Ви представник юридичної особи, то ми виставляємо рахунок на оплату, а Ваша компанія його оплачує шляхом безготівкового переказу. Якщо Ви представник готелю або авіакомпанії, то ми з Вами укладаємо договір, в якому обумовлюємо всі параметри взаєморозрахунків, в тому числі пост-оплату, якщо мова йде про замовлення змінної кількості видань на щоденній основі. 


  • Як здійснюється доставка

  • По Києву ми здійснюємо доставку закордонних газет власною кур'єрською службою, в тому числі автотранспортом вночі та ранні ранкові часи. Можлива доставка в регіони, яка вже нами відпрацьована з врахуванням необхідності доставки свіжої преси. З питань доставки, будь-ласка проконсультуйтеся з нашим відділом логістики або Вашим менеджером з відділу продажу за телефоном +380 44 500 05 06. 




Електронні версії SmartPress
  • Що таке електронні версії SmartPress

  • Електронні версії SmartPress - це версії періодичних видань (газет та журналів), які можливо читати не в друкованому, а електронному вигляді через сайт SmartPress.com.ua, користуючись своїм персональним комп'ютером, планшетом або смартфоном. Для того, щоб читати видання в електронному вигляді Вам не потрібне ніяке додаткове програмне забезпечення окрім браузера. Вам необхідно лише зареєструватися на нашому сайті, обрати улюблені видання та оплатити передплату.  


  • Як обрати видання

  • Ви можете обрати видання у нашому каталозі у рубриці "Електронні версії SmartPress" або скористатися пошуком.


  • Як оформити передплату

  • По-перше, Вам необхідно зареєструватися. Реєстрація необхідна, щоб ви мали свій "Профіль" (особистий кабінет) на сайті та мали доступ до передплачених видань. По-друге, оберіть видання з нашого каталогу. У карточці видання Вам буде запропоновано обрати період передплати. Оберіть місяці чи квартали, на які Ви бажаєте оформити передплату, та додайте видання у кошик. Після додавання всіх бажаних видань перейдіть до кошика, перевірте Ваш вибір та можете завершити оформлення передплати.

     


  • Як оплатити

  • Ми пропонуємо Вам різні можливості оплати. Найсучаснішим та найшвидшим є оплата платіжною карткою будь-якого банку світу. Цей процес займає декілька хвилин і забезпечується надійним процесинговим центром EasyPay.ua. Використання цього типу оплати передбачає додаткову комісію EasyPay, яка складає 2.6% від вартості передплачених видань. Для того, щоб оплатити платіжною карткою оберіть відповідний спосіб оплати на етапі завершення замовлення. Окрім того, після оформлення замовлення у своєму "профілі" (особистому кабінеті) Ви можете роздрукувати рахунок та оплатити його у будь-якому відділенні банка, а за бежанням здійснити оплату через систему "Приват24". При цьому варто зазначити, що, якщо Ви бажаєте отримати миттєвий доступ до видань, Вам підходить варіант оплати платіжною карткою, оскільки гроші зараховуються миттєво. У разі оплати через відділення банку по рахунку, доступ до видань буде надано протягом 2-3 днів - одразу після зарахування коштів. У разі оплати по рахунку у відділенні банку комісія за переказ буде стягнута відповідно до тарифів банку, в якому Ви будете сплачувати рахунок.


  • Як довго я матиму доступ до видань

  • Строк доступу до обраних Вами видань визначається під час замовлення. Якщо Ви обираєте один місяць, наприклад, вересень 2017 року, то Ви матимете доступ з 1 по 30 вересня включно. 1 жовтня Ви не матимете доступу до видання, а Вам буде запропоновано продовжити передплату на наступний період.


  • Чи є доступ до архівних випусків видань

  • Ми працюємо над тим, щоб надавати доступ користувачам до архівних видань. Але на сьогодні Ви матимите доступ до архіву обранного видання, який дорівнює один місяць. Наприклад, якщо Ви передплатили видання на вересень 2017 року, то у вересні ви матимете доступ до випусків за серпень 2017 року. При цьому, на вимогу видавців такий доступ може бути відсутній або складати більше 30 днів.


  • Як читати

  • Після оформлення передплати Ви маєте увійти до свого "Профілю", де побачите обрані видання на головній сторінці "Профілю" та у рубриці "Мої електронні видання SmartPress". Під обкладинками передплачених видань є кнопка "читати", натиснувши на яку відповідне видання відкриється для читання у новому вікні. Також звертаємо Вашу увагу, що у "Профілі" ви побачите групи видань "Активні", "Передплачені" та "Завершені". "Активні" - це видання, доступ до яких відкрито і Ви можете їх читати саме зараз. "Передплачені" - це ті, які Ви передплатили, але доступ до них буде відкрито в майбутньому відповідно до строків Вашої передплати. "Завершені" - це історія Ваших передплат - видання, доступ до яких вже завершився.


  • Довго відкривається видання

  • Після того як натиснули на кнопку "читати" довго відкривається видання? Таке може бути. Почекайте трошки. По-перше, електронні версії видань фізично знаходяться на серверах у різних куточках світу і все залежить від Інтернет каналу Вашого провайдера. По-друге, з метою безпеки користувачів та забезпечення контрольованості доступу до електронних версій видань, ми проводимо багаторівневу процедуру перевірки користувача. Це займає деякий час. Але, в цілому, видання має відриватися впродовж 20-30 секунд.


  • Де вибрати інший номер видання (архівний)

  • Коли Ви увійшли до свого профіля та натискаєте кнопку "Читати" під Вашим улюбленим виданням, у новому вікні відкривається видання для читання. У цьому вікні по центру вгорі відображається дата відкритого номера. При натисканні на цю дату відкривається календар, в якому Ви можете обрати інший доступний для Вас номер.




Мій профіль та кошик
  • Що таке "Мій профіль"

  • Мій профіль - це ваш особистий кабінет на сайті smartpress.com.ua. Після реєстрації на нашому сайті, ви зможете входити до "профіля" і контролювати свою передплату. Цей особистий кабінет постійно вдосконалюється. Зараз у "профілі" Ви можете побачити та редагувати свої реєстраційні дані, які Ви вказали при реєстрації, в тому числі змінити пароль. Додавати нові адреси - точки доставки періодичних видань. Переглядати історію своїх замовлень, в тому числі роздруковувати рахунки на оплату, якщо це зручніше для вас. Окрім того, ви можете працювати зі своїми відгуками та вести перелік "Мої бажання". У разі, якщо Ви передплачуєте електронні версії SmartPress, то доступ до обраних видань здійснюється виключно через "Мій профіль".


  • Чому я не можу редагувати "Мої адреси"

  • В особистому кабінеті користувача "Мій профіль" є розділ "Мої адреси". Його сутність полягає у фіксації адрес користувача, на які може здійснюватися доставка періодичних видань. Зареєстрований користувач може додавати нові адреси і вказувати їх при нових замовленнях періодичних видань. Тобто користувач може мати декілька адрес для доставки періодичних видань. Водночас, якщо б існувала можливість редагування чи видалення адрес самим користувачем - це могло б призвести до серйозних проблем і як результат недоставки періодики. Тому, піклуючись саме про те, щоб замовлена Вами періодика була в повній мірі доставлена Вам, ми не даємо змоги вносити правки у раніше додані адреси. У разі, якщо Вам необхідно внести суттєві корективи у Вашу адресу чи здійснити переадресацію доставки періодики на іншу адресу, зверніться до нас телефоном +380 44 500 05 06 і наші фахівці допоможуть Вам.   


  • Я забув пароль доступу до особистого кабінету "Мій профіль" - що робити?

  • Якщо так сталося, що Ви забули пароль до входу у "Профіль", скористайтеся функцією відновлення паролю. У формі вкажіть адресу електронної пошти, яку Ви вказували при реєстрації. На неї надійде лист із тимчасовим паролем для входу у "Мій профіль". Після входу у "Мій профіль" змініть цей тимчасовий пароль на новий постійний.


  • Як змінити пароль

  • Якщо Ви бажаєте змінити пароль для входу, здійсніть вхід у "Мій профіль" та в лівій колонці оберіть розділ "Мої реєстраційні дані". Коли сторінка завантажиться, під полем "Адреса Email" оберіть функцію "Змінити пароль". У формах, що відкриються, введіть старий пароль та введіть новий.


  • Що таке "Мої бажання"

  • Це розділ, у якому зареєстровані користувачі, можуть "відкладати" періодичні видання. Це список бажань користувача, який можна використовувати перед замовленням газети чи журналу. Ви можете обрати безліч видань з каталогу, додати їх у "Мої бажання", а за деякий час обміркувавши зосередити свій вибір на декількох і замовити їх. При цьому, всі видання, які ви б бажали замовити будуть на вашій сторінці і вам не потрібно здійснювати пошук у каталозі.


  • Що означає "кількість" у кошику

  • Припустимо Ви додали до кошику передплату на одне видання на серпень і вересень. При цьому у кошику ви бачите кількість, яка дорівнює 2 (два). Це не помилка і ви не будете сплачувати за два примірника. Кількість (у даному випадку 2) означає кількість передплатних періодів. Оскільки Ви замовляеєте серпень і вересень - це 2 мінімальних передплатних періоди. Ви також можете натиснути кнопку "детальніше" навпроти доданого до кошику видання і подивитись розгорнуту інформацію. Навпроти кожного передплатного періоду буде вказана кількість примірників на цей період. Якщо Ви бажаєте отримувати не 1, а скільки завгодно примірників, ви можете це змінити в полі навпроти кожного передплатного періоду.